Fredag 16 Maj | 13:04:32 Europe / Stockholm

Kalender

Est. tid*
2025-12-04 07:00 Kvartalsrapport 2026-Q2
2025-09-18 07:00 Kvartalsrapport 2026-Q1
2025-09-10 N/A Årsstämma
2025-06-05 07:00 Bokslutskommuniké 2025
2025-05-07 - Extra Bolagsstämma 2025
2025-03-06 - Kvartalsrapport 2025-Q3
2024-12-05 - Kvartalsrapport 2025-Q2
2024-11-14 - Extra Bolagsstämma 2024
2024-09-19 - Kvartalsrapport 2025-Q1
2024-09-12 - Årsstämma
2024-06-27 - Bokslutskommuniké 2024
2024-03-21 - Kvartalsrapport 2024-Q3
2023-12-07 - Kvartalsrapport 2024-Q2
2023-09-19 - Kvartalsrapport 2024-Q1
2023-09-14 - Årsstämma
2023-09-08 - X-dag ordinarie utdelning SPOT 0.00 NOK
2023-06-22 - Bokslutskommuniké 2023
2023-03-16 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2022-12-08 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2022-09-15 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2022-09-06 - Årsstämma
2022-09-02 - X-dag ordinarie utdelning SPOT 0.00 NOK
2022-06-15 - Bokslutskommuniké 2022
2021-12-07 - Extra Bolagsstämma 2021
2021-09-02 - X-dag ordinarie utdelning SPOT 0.00 NOK
2021-09-01 - Årsstämma

Beskrivning

LandNorge
ListaEuronext Growth Oslo
SektorInformationsteknik
IndustriProgramvara
Spotlio äger en portfölj av multinationella varumärken och bolag som tillhandahåller digitaliseringslösningar till skidorter, destinationer och olika typer av parker och attraktioner. Genom sina varumärken och bolag verkar Spotlio i Nordamerika och Europa. Koncernen består för närvarande av varumärkena Catalate, Liftopia, Skitude och Spotlio. Bolaget har sitt huvudkontor i Oslo, Norge.
2025-05-05 16:38:46
5.5.2025 16:38:44 CEST | Spotlio AS | Non-regulatory press releases

Reference is made to the announcement made by Spotlio AS ("Spotlio") on 23 April
2025 regarding an Extraordinary General Meeting to resolve on delisting of
Spotlio's shares from listing on Euronext Growth Oslo. Having received questions
from shareholders relating to the proposal, Spotlio hereby announces the
following:

Spotlio intends to transition toward a private company structure, aligning with
the company's long-term vision and growth ambitions. Spotlio's mission remains
unchanged: to empower ski resorts, parks, and attractions globally with
cutting-edge dynamic pricing, mobile commerce, and digital engagement solutions.
As the company enters a new phase of industry consolidation and opportunity,
Spotlio believes that operating privately will allow greater flexibility to
execute its vision, invest in innovation, and strengthen strategic partnerships
- without the exposure and constraints of public market dynamics. Today, Spotlio
stands as:

* A global player with strong presence across North America and Europe