11:05:40 Europe / Stockholm

Bifogade filer

Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Kalender

2024-11-30 Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-21 Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-07-01 Ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2024-06-30 Årsstämma 2024
2024-04-29 Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-02-26 Bokslutskommuniké 2023
2023-11-30 Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-11-06 Extra Bolagsstämma 2023
2023-08-21 Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-07-31 Ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2023-06-30 Årsstämma 2023
2023-04-28 Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-01-11 Bokslutskommuniké 2022
2022-11-07 Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-17 Extra Bolagsstämma 2022
2022-08-17 Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-23 Ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2022-05-20 Årsstämma 2022
2022-04-28 Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-25 Bokslutskommuniké 2021
2021-12-15 Extra Bolagsstämma 2021
2021-10-28 Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-31 Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-05-21 Ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2021-05-20 Årsstämma 2021
2021-04-28 Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-02-25 Bokslutskommuniké 2020

Beskrivning

LandSverige
ListaSpotlight
SektorTelekom & Media
IndustriMedia
Streamify är verksamt inom IT- branschen. Bolaget har utvecklat en digital SaaS-plattform som kombinerar livestreaming och E-commerce i samma plattform. Tjänsterna används för att livestreama konserter och större evenemang. Bolaget innehar flera samarbetspartners inom sport- och musikbranschen. Störst verksamhet återfinns runtom den nordiska hemmamarknaden. Huvudkontoret ligger i Östersund.
2023-03-08 10:00:00

Najell är grundat och baserat i Lund i södra Sverige av paret Niklas och Freja. Idén till den första produkten, Babynest SleepCarrier, föddes när Niklas la sin systerdotter och hon vaknade varje gång hon lades ner

Vi tog tillfället i akt och ställde några frågor till Margret Runarsdottir, Marketing Manager på Najell inför deras satsning på Live Shopping.

● Varför startar Najell med Live Shopping?

- Vi letar hela tiden efter nya sätt att komma närmare våra kunder och det här är ett grepp som vi varit nyfikna på under en längre tid och nu är det rätt timing.

● Vilken typ av innehåll kommer ni fokusera på?

- Att bli förälder är en djungel och som blivande förälder är det många varumärken och produktkategorier att välja mellan. Vår ambition med Najell är att få människor att känna trygghet och lita på sina instinkter. Genom Liveshopping ökar vår tillgänglighet och möjlighet att visa hur produkter fungerar samt hjälpa föräldrar med olika frågeställningar.

● När är er första sändning och vad kan man som konsument förvänta sig att se?

- Stay tuned. Vi har planerat att ha vår första sändning i slutet av mars.

Vi är mycket tacksamma över förtroendet Najell har givit oss. Med starkt fokus på kund och information som kan hjälpa konsument att ta bra beslut, ser jag med spänning fram emot den första sändningen och ett långsiktigt värdeskapande samarbete säger Malin Berlin, International Sales Executive på Streamify

Avtalet kommer inte att ha betydande effekter på årsresultatet.