07:54:36 Europe / Stockholm

Bifogade filer

Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Kalender

2024-11-30 Kvartalsrapport 2024-Q3
2024-08-21 Kvartalsrapport 2024-Q2
2024-07-01 Ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2024-06-30 Årsstämma 2024
2024-04-29 Kvartalsrapport 2024-Q1
2024-02-26 Bokslutskommuniké 2023
2023-11-30 Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-11-06 Extra Bolagsstämma 2023
2023-08-21 Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-07-31 Ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2023-06-30 Årsstämma 2023
2023-04-28 Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-01-11 Bokslutskommuniké 2022
2022-11-07 Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-08-17 Extra Bolagsstämma 2022
2022-08-17 Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-05-23 Ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2022-05-20 Årsstämma 2022
2022-04-28 Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-25 Bokslutskommuniké 2021
2021-12-15 Extra Bolagsstämma 2021
2021-10-28 Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-31 Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-05-21 Ordinarie utdelning STREAM 0.00 SEK
2021-05-20 Årsstämma 2021
2021-04-28 Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-02-25 Bokslutskommuniké 2020

Beskrivning

LandSverige
ListaSpotlight
SektorTelekom & Media
IndustriMedia
Streamify är verksamt inom IT- branschen. Bolaget har utvecklat en digital SaaS-plattform som kombinerar livestreaming och E-commerce i samma plattform. Tjänsterna används för att livestreama konserter och större evenemang. Bolaget innehar flera samarbetspartners inom sport- och musikbranschen. Störst verksamhet återfinns runtom den nordiska hemmamarknaden. Huvudkontoret ligger i Östersund.
2023-01-11 07:15:00

Naturkompaniet väljer att fortsätta samarbetet med live shopping-plattformen Streamify. Under 2022 lanserade Naturkompaniet konceptet i Sverige och Norge och fick positiv respons från kunderna. Syftet med formatet är att skapa kunskapsbaserat innehåll som inspirerar och utbildar kunden inom olika områden och aktiviteter kopplat till friluftsliv.

[image]

- En av de allra viktigaste frågorna för oss på Naturkompaniet är att inspirera människor till att spendera tid i naturen. En nyckel i det är att dela med oss av vår erfarenhet, kunskap och passion för friluftsliv och därför är det just den biten vi kommer fokusera på i vårt samarbete med Streamify. Vi ser mycket fram emot att kunna göra det live i interaktion med våra kunder, säger Sofie Saberski, marknadschef på Naturkompaniet.

- Livestream gör att vi kan interagera med våra kunder på ett mer personligt sätt och kunskap är enklare att förstå genom ett videoformat där tittarna kan ställa frågor i realtid. Vi vill kunna kommunicera med friluftsintresserade personer i hela Norge. Genom detta format kan alla vara med, oavsett var man bor, säger Trine Bekkhus, Marknadskoordinator Naturkompaniet Norge
 

-  Vi är väldigt glada över att Naturkompaniet väljer att fortsätta samarbetet med Streamify (http://streamify.io). De har starkt fokus på utbildande Livestreams vilket skapar värde för deras målgrupp. Jag ser fram emot ett fortsatt stark, långsiktigt och värdeskapande samarbete, Rickard Lönn Head of Sales på Streamify.

Samarbetet gäller både i Sverige och i Norge. Avtalen kommer inte att ha betydande effekter på årsresultatet.