Torsdag 3 Juli | 13:15:25 Europe / Stockholm

Bifogade filer

Kalender

Est. tid*
2023-11-24 - Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-25 - Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-06-09 - X-dag ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2023-05-26 - Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-02-22 - Bokslutskommuniké 2022
2022-11-22 - Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-11-21 - Extra Bolagsstämma 2022
2022-08-23 - Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-06-03 - X-dag ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2022-05-23 - Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-22 - Bokslutskommuniké 2021
2021-11-22 - Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-20 - Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-06-09 - X-dag ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2021-06-08 - Årsstämma
2021-05-18 - Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-03-26 - Extra Bolagsstämma 2021
2021-02-23 - Bokslutskommuniké 2020
2020-12-18 - Extra Bolagsstämma 2020
2020-11-20 - Kvartalsrapport 2020-Q3
2020-08-20 - Kvartalsrapport 2020-Q2
2020-06-26 - X-dag ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2020-06-25 - Årsstämma
2020-05-20 - Kvartalsrapport 2020-Q1
2020-02-20 - Bokslutskommuniké 2019
2020-01-20 - Extra Bolagsstämma 2019
2019-11-25 - Kvartalsrapport 2019-Q3
2019-08-15 - Kvartalsrapport 2019-Q2
2019-06-05 - X-dag ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2019-06-04 - Årsstämma
2019-05-15 - Kvartalsrapport 2019-Q1
2019-02-15 - Bokslutskommuniké 2018
2018-11-15 - Kvartalsrapport 2018-Q3
2018-08-15 - Kvartalsrapport 2018-Q2
2018-06-01 - Årsstämma
2018-05-15 - Kvartalsrapport 2018-Q1

Beskrivning

LandSverige
SektorInformationsteknik
IndustriKommunikation
OptiMobile är en mjukvaruutvecklare med fokus på VoIP-baserad kommunikation byggd på en egen plattform. Bolaget tillhandahåller individuella lösningar för mobiloperatörer baserade på en SaaS-affärsmodell som används vid övergången till 4G/5G-nätverk och interoperabilitet med WiFi-nätverk. Bolaget erbjuder molnbaserade lösningar samt en kommunikationslösning för e-handelsmarknaden som ger en röstbaserad interaktion mellan handlare och kunder. Huvudkontoret ligger i Stockholm.
2022-09-21 15:22:00

Idag har Crossborderit bestämt sig för att välja Woony som en kombinerad chatt- och samtalslösning för att förbättra effektiviteten i att ta in nya kunder till deras tjänst.

Efter en grundlig testprocedur, med start i deras labbmiljö i Sverige, följt av utvärdering av det externa supportteamet i Filippinerna, har Crossborderit-teamet kommit fram till att Woony-tjänsten kommer att öka flexibiliteten och effektiviteten i on-boarding-processen.

Med Woony-tjänsten har supportagenter full kontroll över när röstsamtal används, vilket ger agenter större makt att hantera supportärenden på det mest effektiva sättet.

Marcus Oliveira, COO på Crossborderit säger: "Vi är mycket nöjda med innovationen av Woony-produkten och lyhördheten och skickligheten hos OptiMobile-teamet, vilket stöder vårt beslut att använda Woony kommersiellt".

"Det nära samarbetet med Crossborderit-teamet har gett värdefull feedback och ny insikt, vilket gjort det möjligt för oss att förfina och ytterligare utveckla Woony till en högre nivå", säger Erik Nilsson, VD på OptiMobile.

För mer information om OptiMobile och Woony, vänligen kontakta:

Erik Nilsson, VD
Telefon: +46 709-460 100
E-post: erik.nilsson@optimobile.se

Om Crossborderit:
Vi stödjer den växande globala försäljningen direkt till konsument med integrerad programvara för tull- och skatteberäkning för alla återförsäljares webbshopsplattformar. www.crossborderit.com