Bifogade filer
Kurs & Likviditet
Beskrivning
Land | Sverige |
---|---|
Lista | Spotlight |
Sektor | Informationsteknik |
Industri | Kommunikation |
Idag har Crossborderit bestämt sig för att välja Woony som en kombinerad chatt- och samtalslösning för att förbättra effektiviteten i att ta in nya kunder till deras tjänst.
Efter en grundlig testprocedur, med start i deras labbmiljö i Sverige, följt av utvärdering av det externa supportteamet i Filippinerna, har Crossborderit-teamet kommit fram till att Woony-tjänsten kommer att öka flexibiliteten och effektiviteten i on-boarding-processen.
Med Woony-tjänsten har supportagenter full kontroll över när röstsamtal används, vilket ger agenter större makt att hantera supportärenden på det mest effektiva sättet.
Marcus Oliveira, COO på Crossborderit säger: "Vi är mycket nöjda med innovationen av Woony-produkten och lyhördheten och skickligheten hos OptiMobile-teamet, vilket stöder vårt beslut att använda Woony kommersiellt".
"Det nära samarbetet med Crossborderit-teamet har gett värdefull feedback och ny insikt, vilket gjort det möjligt för oss att förfina och ytterligare utveckla Woony till en högre nivå", säger Erik Nilsson, VD på OptiMobile.
För mer information om OptiMobile och Woony, vänligen kontakta:
Erik Nilsson, VD
Telefon: +46 709-460 100
E-post: erik.nilsson@optimobile.se
Om Crossborderit:
Vi stödjer den växande globala försäljningen direkt till konsument med integrerad programvara för tull- och skatteberäkning för alla återförsäljares webbshopsplattformar. www.crossborderit.com