18:49:57 Europe / Stockholm

Bifogade filer

Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

Kalender

2023-11-24 Kvartalsrapport 2023-Q3
2023-08-25 Kvartalsrapport 2023-Q2
2023-06-09 Ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2023-05-26 Kvartalsrapport 2023-Q1
2023-02-22 Bokslutskommuniké 2022
2022-11-22 Kvartalsrapport 2022-Q3
2022-11-21 Extra Bolagsstämma 2022
2022-08-23 Kvartalsrapport 2022-Q2
2022-06-03 Ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2022-05-23 Kvartalsrapport 2022-Q1
2022-02-22 Bokslutskommuniké 2021
2021-11-22 Kvartalsrapport 2021-Q3
2021-08-20 Kvartalsrapport 2021-Q2
2021-06-09 Ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2021-06-08 Årsstämma 2021
2021-05-18 Kvartalsrapport 2021-Q1
2021-03-26 Extra Bolagsstämma 2021
2021-02-23 Bokslutskommuniké 2020
2020-12-18 Extra Bolagsstämma 2020
2020-11-20 Kvartalsrapport 2020-Q3
2020-08-20 Kvartalsrapport 2020-Q2
2020-06-26 Ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2020-06-25 Årsstämma 2020
2020-05-20 Kvartalsrapport 2020-Q1
2020-02-20 Bokslutskommuniké 2019
2020-01-20 Extra Bolagsstämma 2019
2019-11-25 Kvartalsrapport 2019-Q3
2019-08-15 Kvartalsrapport 2019-Q2
2019-06-05 Ordinarie utdelning OPT 0.00 SEK
2019-06-04 Årsstämma 2019
2019-05-15 Kvartalsrapport 2019-Q1
2019-02-15 Bokslutskommuniké 2018
2018-11-15 Kvartalsrapport 2018-Q3
2018-08-15 Kvartalsrapport 2018-Q2
2018-06-01 Årsstämma 2018
2018-05-15 Kvartalsrapport 2018-Q1

Beskrivning

LandSverige
ListaSpotlight
SektorInformationsteknik
IndustriKommunikation
OptiMobile är en mjukvaruutvecklare med fokus på VoIP-baserad kommunikation byggd på en egen plattform. Bolaget tillhandahåller individuella lösningar för mobiloperatörer baserade på en SaaS-affärsmodell som används vid övergången till 4G/5G-nätverk och interoperabilitet med WiFi-nätverk. Bolaget erbjuder molnbaserade lösningar samt en kommunikationslösning för e-handelsmarknaden som ger en röstbaserad interaktion mellan handlare och kunder. Huvudkontoret ligger i Stockholm.
2022-09-21 13:12:05

Today, Crossborderit has decided to choose Woony as a combined chat and call solution to improve the efficiency of on-boarding new clients to their service.

After a thorough testing procedure, starting in their lab environment in Sweden, followed by evaluation by the external support team in the Philippines, the Crossborderit team has concluded that the Woony service will increase the flexibility and efficiency of the on-boarding process.

With the Woony service, support agents are in full control of when voice calls are used, allowing greater power for agents to process support issues in the most efficient way.

Marcus Oliveira, COO at Crossborderit states: "We are very pleased with the innovation of the Woony product and the responsiveness and skill of the OptiMobile team, supporting our decision to use Woony commercially".

"The close cooperation with the Crossborderit team has provided valuable feedback and new insight, enabling us to refine and further innovate Woony to a higher level", says Erik Nilsson, CEO at OptiMobile.

For more information about Woony, contact:

Erik Nilsson, CEO
Phone: +46 709 460 100
Email: erik.nilsson@optimobile.se

About Crossborderit:
We support the growing global direct to consumer sales with integrated duty and tax calculation software for any retailer web shop platform. www.crossborderit.com