Kurs & Likviditet

Kursutveckling och likviditet under dagen för detta pressmeddelande

2023-06-14 Årsstämma 1
2022-06-27 Årsstämma 1
2021-11-22 Extra Bolagsstämma
2020-06-26 09:56:18
Etter utløpet av tegningsperioden 24. juni kl. 16:00 er fortrinnsrettsemisjonen i NHST Media Group fulltegnet.  Av 312 500 nye aksjer ble 294 981 aksjer tegnet i tegningsperioden, mens det resterende tegnes iht fulltegningsgarantiene. Melding om tildeling av aksjer sendes tegnerne umiddelbart og innbetaling av tegnet beløp skal skje torsdag 30. juni. Forutsatt rettidig betaling, er levering av de nye aksjene forventet å skje omkring 8. juli 2020.
Etter registrering av de nye aksjene vil det totale antall aksjer i NHST Media Group AS øke med 312 500 aksjer til 1 600 425 aksjer.
Følgende medlemmer av styret og ledelsen, samt tilknyttede selskaper, har tegnet og blitt tildelt aksjer i fortrinnsrettsemisjonen:
- Bonheur ASA, representert i styret ved styreleder Anette Olsen og nestleder Richard Olav Aa, tegnet 186 985 aksjer og ble tildelt 186 985 aksjer til NOK 160 per aksje. Bonheur ASA eier etter dette 882 371 aksjer i NHST Media Group AS.
- Styremedlem Gøran Skaalmo tegnet 50 aksjer og ble tildelt 50 aksjer. Gøran Skaalmo eier etter dette 83 aksjer i NHST Media Group AS
- Styremedlem Richard Olav Aa tegnet 142 aksjer og ble tildelt 142 aksjer. Richard Olav Aa eier etter dette 707 aksjer i NHST Media Group AS